שירות הובלות קטנות שכל אחד צריך להכיר

ביצוע הובלות קטנות

דף הבית » שירות הובלות קטנות שכל אחד צריך להכיר

משווים 3 הצעות מחיר וחוסכים מאות שקלים בתוך דקות

רבים נוטים לחשוב שהובלות קטנות הן נחלתם של סטודנטים ורווקים בלבד אך מבט חטוף בנתונים סטטיסטיים מלמד אותנו שהובלות קטנות כן נחלת הכלל ומי שאינו יודע זאת - פשוט מפסיד כסף.

מהובלת ארגז עד להובלת דירה. אם לא משווים לא חוסכים…

חסכו עד 40% השוו 3 הצעות מחיר בחינם!

  • DD סלאש MM סלאש YYYY
    תאריך
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

הזמינו הובלה

מהן הובלות קטנות

הובלה קטנה כוללת טווח רחב של הובלות – החל מהובלה של פריט בודד ועד להובלת דירה קטנה או דירה עם מעט תכולה. המגוון הגדול הופך את ההובלות הקטנות לנפוצות עד כדי כך שכמעט שאין אף אדם שאינו צורך אותן בדרך כזו או אחרת – לעתים קרובות אפילו בלי לדעת על כך.

למה חשוב להכיר את ההבדלים בין הובלת דירה להובלה קטנה

ישנן סיבות רבות מדוע כל אחד צריך להכיר את ההבדל שבין הובלות קטנות לבין הובלת דירה. היכרות עם התחום תחסוך לכם כסף והרבה מאוד זמן ומאמץ.

השוואת מחירי הובלות קטנות

הובלות קטנות בהגדרתן, מתייחסות להובלת פריט או פריטים בודדים – כלומר משימה שמתבצעת במהירות ביחס להובלת דירה שיכולה להמשך שעות רבות ומצריכה במקרים רבים כוח עזר לא מבוטל כדוגמת שירותי אריזה מנוף וכדומה (ניתן להזמין את השירותים הללו גם בהובלה קטנה אך הם פחות נפוצים בסוג זה של הובלות) ולכן, התיאום שנדרש אינו דומה בשני סוגי ההובלות השונים. בעוד שבהובלת דירה צריך לתאם את ההובלה מספר שבועות מראש לכל הפחות, בהובלות קטנות ניתן להזמין שירות מהיום להיום. מעבר לכך, היות שמדובר בפריטים בודדים, חברות ההובלה שמתמחות בהובלות קטנות, נבדלות מחברות הובלת דירות ומשרדים בכמה אופנים – הן יותר קטנות ויותר יעילות, כלומר יכולת המענה שלהן טוב יותר גם בטווח הקרוב. כמו כן הן מחזיקות רכבים קטנים שמותאמים להובלת פריטים בודדים ובעיקר – זולים יותר לתפעול ונוחים לביצוע הובלות בערים הצפופות. כל אלה מאפשרים לכם ליהנות משירותי הובלה זמינים וזולים.

כן המקום להדגיש – שכירת חברת הובלות דירה לביצוע הובלות קטנות תעלה לכם הרבה יותר כסף ולא בגלל שמישהו מרמה אתכם – עלויות התפעול של חברת הובלות דירה גבוהות יותר – החל מכוח העבודה (יותר מובילים בכל צוות -0 בעוד שבהובלה קטנה מספיקים שני מובילים, צוות מובילים בחברה להובלת דירה יהיה מורכב משלושה ויותר) ועד למשאיות יקרות לתפעול. מכן המשמעות והחשיבות של ההיכרות עם ההבדלים בין שני סוגי ההובלות ועל הכסף והזמן שהיכרות זאת תחסוך לכם.

דוגמאות להובלות קטנות שגם אתם צורכים

בחרנו להציג בפניכם מספר דוגמאות להובלות קטנות שגם אתם צורכים מעת לעת – לפעמים בלי לייחס להן חשיבות – דבר שעשוי לעלות לכם בכסף מאחר ואם תכירו את שירות ההובלות הקטנות ותעשו בהן שימוש מושכל, אתם יכולים לחסוך סכומי כסף נכבדים לאורך השנים.

מוצרי חשמל לבנים – רכשתם או קבלתם מוצרי חשמל לבנים כגון מכונת כביסה או מדיח כלים, אתם צריכים הובלה קטנה.

הובלת ארגזים בודדים – לעטים קרובות אנו נאלצים להעביר מספר ארגזים כבדים או גדולים והמקום ברכב שלנו אינו מספיק.

העברת ריהוט מדירה אל דירה – יש לכם מיטה או ארון שצריך לפרק, להעביר לדירה אחרת ולהרכיב אותה שם? שירותי הובלות קטנות עם פירוק והרכבה יהיו הפתרון האידאלי.

הובלת ריהוט חדש – לעתים קרובות כשרוכשים סלון, או פינת אוכל מעוניינים בשירותי הובלה מקצועיים ובעלויות נמוכות יותר ממה שמוצע בחנות. שכירת חברת הובלות עם ביטוח יכולה להיות חלופה (צריך לבדוק את תנאי האחריות והביטוח – יכו להיות שמשתלם לשלם יותר לשירותי ההובלה של החנות במידה שאתם מבוטחים מפני כל נזק).

הובלה קטנה

הובלת צעצועים ואביזרים אחרים – לעתים צריך להוביל פריטים מסוגים שונים כגון שולחן פינג פונג, סנוקר או כל דבר שמצריך שירותי הובלה מקצועיים. חברת הובלות קטנות תעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר.

איך אתר בקטנה יחסוך לכם כסף

לאור כל מה שנכתב עד כה, תסכימו איתי שענף ההובלות הקטנות הוא מהגדולים בשוק ההובלות בישראל. מטרת אתר “בקטנה” היא ללמד את הצרכנים שהובלות קטנות הן ענף אוטונומי ששונה משאר סוגי ההובלות – יש לו מאפיינים ייחודיים וחברות ששונות באופי התפעול משאר חברות ההובלה. יתירה מכך, אנו מעמידים מערכת השוואת מחירים מתקדמת שמרכזת עשרות מובילים שהמומחיות שלהם היא ביצוע הובלות קטנות ביעילות ובמחירים תחרותיים.

הפריסה היא ארצית כך שלא משנה היכן אתם גרים, כמעט תמיד תוכלו לקבל מענה מיידי. בנוסף, מאגר המובילים הרחב מאפשר לכם לשכור שירותי הובלות קטנות כמעט בכל עת, תוך השוואת המחירים, בחירה במחיר המשתלם ביותר מבין כולם וחסכון של כסף וזמן.

אתר”בקטנה” מבטל למעשה את הצורך לרוץ ולחפש מובילים שיסכימו להוביל עבורכם פריט בודד – אנו מביאים את המובילים שעונים לצורך שלכם, עד אליכם ובמחירים המשתלמים בישראל!

מהובלת ארגז עד להובלת דירה. אם לא משווים לא חוסכים...

חסכו עד 40% השוו 3 הצעות מחיר בחינם!

  • DD סלאש MM סלאש YYYY
    תאריך
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

 

הזמינו הובלה