איך להוביל פריטי יד 2 בפחות מ-200 ש״ח?

ביצוע הובלות קטנות

דף הבית » איך להוביל פריטי יד 2 בפחות מ-200 ש״ח?

משווים 3 הצעות מחיר וחוסכים מאות שקלים בתוך דקות

רכישת פריטי יד 2 כבר מזמן הפכה לאחת האפשרויות הטובות ביותר להשיג רהיטים, מוצרי חשמל ופריטים אחרים במחירים מצחיקים. אך מה עושים כשצריך להוביל את הפריטים האלה ולא ניתן להכניס אותם לרכב משפחתי רגיל? האם ניתן להוביל פריטי יד 2 במחיר זול שיהיה משתלם וכדאי? התשובה היא בהחלט! באמצעות הובלות קטנות וטכניקות נוספות, תוכלו להוביל כל פריט באופן מקצועי ובמחירים מפתיעים ובעיקר משתלמים, והכל בלי לוותר על המקצועיות והשירות של המוביל. לפניכם הדרך להזמין מוביל מומלץ לפריטי יד 2 במחיר מוזל.

מהובלת ארגז עד להובלת דירה. אם לא משווים לא חוסכים…

חסכו עד 40% השוו 3 הצעות מחיר בחינם!

  • DD סלאש MM סלאש YYYY
    תאריך
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

הזמינו הובלה

מהן הובלות יד 2?

הובלות יד 2 מתייחסות לכל אותם מקרים שבהם אתם רוכשים פריט כלשהו מאתר יד 2 או מקבוצות הפייסבוק השונות לממכר פריטים מיד 2.

בנוסף לכך, בשנים האחרונות הצטרפו להגדרה הזאת גם פריטים שמתקבלים ללא תמורה באתרי אינטרנט כמו ‘אגורה’ או קבוצות הפייסבוק השונות להעברת פריטים ללא תמורה.

כך או כך, בכל המצבים האלה עולה השאלה איך מובילים את הפריטים שרכשנו או קבלנו? במצב שבו אנו לא יכולים להכניס את הפריט לרכב מפאת גודלו, אנו זקוקים לשירותי הובלה וחשוב מאוד שהם יהיו מקצועיים ואמינים אך יחד עם זאת לא יעלו הרבה כסף.

זה המקום שאליו נכנסות הובלות יד 2 ופריטים משומשים כשבין הדוגמאות הנפוצות לכך ניתן למנות הובלת רהיטים, הובלת מכונת כביסה, הובלת ספה ועוד. כל אלה פריטים מאוד נפוצים באתרי יד 2 למיניהם או באתרים למסירת חפצים, כשהמשותף לכולם הוא הקושי להוביל אותם במחירים שפויים.

הובלה קטנה הובלת רהיטים

כשההובלה עולה יותר מהפריט

אחת הבעיות בהובלת פריטים היא הקושי למצוא מובילים שיתמחרו את השירות באופן משתלם. בסופו של דבר אנחנו לא רוצים לשלם 500 ש״ח עבור הובלת מיטה שרכשנו ב-400 ש״ח… מדובר בקונפליקט נפוץ שמתרחש בכל יום ושיכול לגרום לרוכש הפריט לוותר על העסקה רק בגלל שההובלה יקרה מדי.

האם יכול להיות מצב שבו אנו יכולים להוזיל את העלות ועדיין להזמין הובלת פריטים ממובילים מקצועיים? התשובה חיובית בהחלט אך עליכם להבין מספר עקרונות שיסייעו לכם להשיג את הדיל הנכון ולהפוך את כל הרכישה של הפריט למשתלמת גם מבחינת ההובלה.

הדרך הטובה ביותר להסביר איך אפשר להוזיל את העלויות היא באמצעות מקרה פשוט שבו אתם רוכשים סלון יד 2 ומחפשים מובילים שיסייעו לכם להעביר אותו לביתכם. נשמע פשוט מאוד מפני שכל מוביל או חברת הובלה יכולים להעביר סלון בלי בעיה מיוחדת אך יחד עם זאת אתם עלולים להיות מופתעים לגלות שחלק מחברות ההובלה ידרשו מחירים יקרים ולא משתלמים בעוד שמובילים מסויימים דווקא יציעו מחיר זול באופן משמעותי שהופך את הובלת הסלון לכדאית במיוחד.

איך יכולים להיות פערים כאלה והאם הם קשורים לאיכות השירות? אז במקרים מסויימים אכן יכולים להיות הבדלים בשירות וזה משהו שאנחנו לא רוצים. לעומת זאת במצבים רבים אתם יכולים לגלות שאפשר להזמין את אותה הובלה בפחות כסף.

הסיבה היא שחברה שמתאימה כדי להעביר דירה לא מתאימה להובלת מקרר ולא בגלל שהסבלים שלה לא יודעים איך לעשות את זה אלא מכיוון שהמודל התפעולי שלה אינו מתאים להובלת פריט בודד.

משאית גדולה ומספר סבלים עולים הרבה יותר כסף ביחס למוביל עם טנדר שמגיע לבד ומוביל לכם את הפריט.

זה המקום שבו כדאי להכיר את המושג הובלות קטנות מפני שמדובר בענף הגדול בישראל שבו ניתן למצוא מובילים עם טנדר או רכב קטן שמתמחים בהובלת פריטים ויכולים לעשות את זה במחירים הרבה יותר זולים ובעיקר משתלמים.

האפשרות של המוביל להעביר את הפריט באופן עצמאי, יחד עם השימוש ברכב זריז וזול לאחזקה, יוצרים אפשרות לתמחר את אותה הובלה בפחות כסף, ואם תוסיפו לזה את עלויות הטיפ למוביל אחד לעומת מספר מובילים, תגיעו כבר להפרשים מהותיים. הפריטים יכולים להיות מספר ארגזים, מכשירי חשמל ואפילו הובלת פסנתר.

למרבה ההפתעה זה בדיוק המקום שבו אנשים שמעוניינים להוביל פריטי יד 2 טועים מכיוון שפניייה אל חברת הובלה לא נכונה יכולה להפוך את רכישת פריטי יד 2 ללא כדאיים לאור העלות הגבוהה של ההובלה. לעומת זאת צרכן שמבין את ההבדלים, יכול להוביל פריטים במחירים זולים וליהנות משירות מהיר ואיכותי.

הובלה קטנה ברכב מסחרי
הובלה קטנה ברכב מסחרי

איך להזמין הובלת יד 2 מקצועית וזולה?

הובלת יד 2 היא למעשה הובלה קטנה וכך צריך להתייחס אליה. במצבים כאלה חשוב לפנות אל מובילים שמתמחים בהובלת פריטים ויכולים לעשות את זה במהירות ובמחיר משתלם.

אחת הדרכים המומלצות להזמין מוביל להובלה קטנה הוא באמצעות האתר ‘הובלות בקטנה’ אשר מהווה את הפלטפורמה היחידה בישראל להשוואת מחירי הובלות קטנות.

למעלה ממאה מובילים קטנים עם טנדר רשומים באתר וממתינים לכם על מנת לספק את הצעות המחיר הכי משתלמות. לא משנה אם אתם צריכים הובלה קטנה בתל אביב, הובלה קטנה בירושלים או הובלה קטנה בחיפה, באתר תוכלו למצוא בדיוק את מי שמתאים לכם ויכול להעביר עבורכם כל פריט ובכל זמן – אפילו מהיום להיום.

השימוש באתר חוסך לכם את הצורך להתקשר עם חברות הובלה שונות שאינכם יודעים מה מחירן, האם הן בכלל פנויות או יכולות לבצע הובלה קטנה במחיר משתלם.

כמה עולה הובלת יד 2?

מחיר הובלת יד 2 מתייחס למחירים המומלצים עבור הובלות קטנות ומשקף פניייה אל מובילים מתאימים. מחירון הובלות קטנות יכול לשקף לכם את העלויות כשלצורך העניין, המחיר של הובלת פריט יכולה להתחיל ב-200 ש״ח אם כי צריך לזכור שבשירות המדובר חייבים לקחת בחשבון גם את גודל הפריט, המשקל שלו והמורכבות של ההובלה שכן לעתים יש צורך בהזמנת מנוף הובלה (שניתן להזמין כאן באתר), בפירוק והרכבה של רהיטים ופריטים אחרים כשגם מרחקי הנסיעה יכולים להשפיע.

נחזור ונדגיש שהמחירים האלה נחשבים לזולים וניתן להשיג אותם בדרך כלל רק כשפונים למובילים קטנים שמתמחרים את השירות באופן אטרקטיבי.

השוואת הובלות יד 2 באתר בקטנה

השוואת הובלות קטנות באתר בקטנה נעשית בשיטה ייחודית שמסייעת לכם למצוא את מי שזמין, מקצועי ויכול גם להוזיל את המחיר באופן משמעותי.

כשאתם ממלאים את פרטי ההובלה, אתם מקבלים בתוך דקות עד 3 הצעות מחיר של מובילים העומדים בקריטריונים הבאים:

  1. כל ההצעות ממובילים שמתאימים להובלה קטנה ויכולים לתמחר אותה באופן משתלם במיוחד כך שהובלת פריטי יד 2 תישאר כדאית.
  2. ההצעות שאתם משווים הן של מובילים זמינים בתאריך שנוח לכם לרבות אפשרות להזמין הובלה לאותו יום.
  3. במקרים רבים ניתן למצוא הובלה על הדרך שמוזילה את המחיר עוד יותר. חשבו על כך שחברת הובלה שמעבירה דירה בקרבת מקום ויכולה לצרף את הפריט שלכם להובלה קיימת. במצב כזה התמחור עשוי להיות זול במיוחד.
  4. באתר בקטנה ניתן להשוות שירותים משלימים כולל הובלת מנוף, אריזה, פירוק והרכבת רהיטים ועוד.
  5. כל אחד מהמובילים מנסה לתמחר את השירות שלו באופן המשתלם ביותר מתוך רצון שתבחרו דווקא בהצעה שלו. לכם נותן לבחור בהצעה הכי משתלמת ולהוביל פריטי יד 2 בפחות כסף.

נסו עכשיו בחינם ובלי סיכון. מלאו את הפרטים וגלו כמה עולה להוביל פריטי יד 2 וכמה תוכלו לחסוך.

מהובלת ארגז עד להובלת דירה. אם לא משווים לא חוסכים...

חסכו עד 40% השוו 3 הצעות מחיר בחינם!

  • DD סלאש MM סלאש YYYY
    תאריך
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

 

הזמינו הובלה