כמה עולה לאחסן פריטים בודדים והאם זה כדאי

ביצוע הובלות קטנות

דף הבית » כמה עולה לאחסן פריטים בודדים והאם זה כדאי

משווים 3 הצעות מחיר וחוסכים מאות שקלים בתוך דקות

יש מצבים שבהם אין מקום בדירה או במשרד כדי לאחסן פריטים מסויימים ונשאלת השאלה מה עושים איתם והאם כדאי לאחסן פריטים בודדים מסוגים שונים לתקופה כלשהי עד שימצא פתרון וניתן יהיה להכניסם לדירה או למשרד. לפניכם כל מה שצריך לדעת על אחסון פריטים בודדים בחברת אחסנה. אילו שיטות אחסנה קיימות, האם השירות כדאי ולמה צריך לשים לב לפני שמשכירים מחסן.

מהובלת ארגז עד להובלת דירה. אם לא משווים לא חוסכים…

חסכו עד 40% השוו 3 הצעות מחיר בחינם!

  • DD סלאש MM סלאש YYYY
    תאריך
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

הזמינו הובלה

מהם שירותי אחסנה?

שירותי אחסנה באים לתת מענה לכל מי שמעוניין להשכיר מקום שבו ניתן לאחסן רהיטים, ציוד, מוצרי חשמל ואפילו סחורה. במסגרת השירות משלמים תעריף חודשי מוסכם שמקנה לכם את האפשרות להשתמש בשטח האחסנה שנקבע כדי לשים בו את הציוד שלכם.

זה אולי נשמע פשוט ואתם עשויים לחשוב שכאן מסתיים ההסבר על האחסנה אך האמת היא שחייבים להבין איך השירות עובד ולמה צריך לשים לב. בסופו של דבר המטרה שלנו היא לאחסן את החפצים באופן בטוח ובמחיר כדאי ולאור העובדה שקיימות מספר שיטות אחסון ותעריפים שונים, העניין יכול להפוך למורכב.

אחסון חפצים

מצבים שבהם צריך לאחסן פריטים

כמו שיש מגוון מקרים שבהם צריך להוביל פריטים בודדים, כך עולה הצורך מעת לעת גם לאחסן אותם באמצעות שירות חיצוני. לפניכם מצבים נפוצים שיכולים לגרום לכם לתהות איפה המחסן הקרוב שאפשר לשכור.

מעברי דירות

מעברי דירות הם מהמצבים הנפוצים בהם נדרשים לאחסן תכולת דירה כשבדרך כלל מדובר בפריטים גדולים שלא ניתן להכניס אל הבית החדש מסיבות כאלה ואחרות. לדוגמה, מעבר למגורים עם בן או בת הזוג והצורך לאחסן פריטים של אחד מבני הזוג עד שיתברר לאן הולך הקשר.

רכישת או מכירת רהיטים

אחסון רהיטים מאוד נפוץ במגוון מקרים כדוגמת שיפוצים בדירה ופינוי הרהיטים שבה כדי שלא יפגעו. כמו כן יכולים להיות מצבים שונים ובהם רכישת רהיטים חדשים ואחסון הישנים עד למציאות פתרון או עד למכירתם.

אחסון מקרר או מוצרי חשמל אחרים

מקרר הוא ממוצרי החשמל היקרים ביותר בדירה ואין זה פלא שמרבית האנשים לא ממש ממהרים לוותר עליו, אחת כמה וכמה כשמדובר במקרר יקר. במצבים שבהם אין לכם מקום בדירה מסיבה כזאת או אחרת, ניתן לאחסן את המקרר לתקופה הרצויה.

אחסון ציוד בעסק

עסקים רבים עוברים שינויים וזקוקים מעת לעת למקום נוסף על מנת לאחסן ציוד מסוגים שונים. זה יכול להיות ציוד שמשמש למתן שירותים כמו לדוגמה באירועים, אך זה יכול להיות ציוד לתפעול סניפים כדוגמת מדפים, בובות תצוגה וכדומה. אחסון הפריטים למשך הזמן הרצוי מאפשר לעסק גמישות מירבית מבלי להתחיייב לתקופות ארוכות או לשלם מחירים יקרים שלא לצורך.

אחסנת סחורה

אחסון סחורה הוא עוד שירות שהתפתח בשנים האחרונות ופונה בעיקר לעסקים קטנים שצריכים לאחסן סחורה עד למכירתה באמצעות רשת האינטרנט.

שיטות אחסנה שחשוב מאוד להכיר

אחסנת פריטים אולי נשמע לכם עניין פשוט אך לא כך המצב וחשוב להבין את שיטות האחסנה השונות שנהוגות בישראל לפני שמקבלים את ההחלטה היכן לאחסן.

ניתן לחלק את האחסון בישראל ל-3 שיטות שונות, הראשונה באמצעות יחידות אחסון פרטיות, השנייה בתוך שטחי אחסנה משותפים והשלישית האמצעות מכולות. לפניכם סקירה של כל אחת מהשיטות ולמי היא מתאימה.

אחסון ביחידות אחסנה פרטיות

שיטה שנהוגה בעיקר בארצות הברית ובמסגרתה הלקוח יכול לשכור יחידת אחסון פרטית שנמצאת בתוך מתחם אחסון שמחולק לעשרות ומאות יחידות אחסון בגדלים שונים. יחידת אחסנה משמשת ממש כמו מחסן אישי וניתן לאחסן בה פריטים שונים כשהיתרון המרכזי הוא היכולת להשתמש ביחידה על בסיס קבוע ובכלל זה להוציא ולהכניס פריטים ככל שנדרש. כדי להשלים את השירות הנוח, ליחידת האחסון יש מנעול ורק למי ששכר את היחידה יש את האפשרות לגשת אל תכולתה.

אחסון ביחידה פרטית היא שיטה מומלצת בעיקר שצריכים להשתמש במחסן ולגשת אל התכולה בזמן האחסון או כאשר הפריטים בעלי ערך גבוה.

אחסון בשטחי אחסנה

שטחי אחסנה הם למעשה מחסן גדול שמשמש לאחסון של חפצים וציוד של לקוחות שונים כך שיכול להיות מצב שליד המקרר שלכם יהיו ארגזים של לקוח אחר. בדרך כלל נהוג לאחסן בשטחי אחסנה באמצעות משטחים כך שכל לקוח מקבל את מספר המשטחים שהוא צריך ולאחר שמסיימים להעמיס את הפריטים על המשטח, עוטפים אותו עם שרינק (ניילון נצמד) ומאחסנים את המשטח על תכולתו למשך הזמן הרצוי.

בניגוד ליחידות אחסון פרטיות, כאן יש קושי לגשת אל הציוד ולהשתמש במחסן מפני שהאחסון נעשה עד להוצאת הפריטים כמעט בלי האפשרות לגשת אליהם במהלך התקופה של האחסנה. אחסון מהסוג הזה מתאים לתקופת שיפוצים ובכל מצב שבו לא צריכים את הפריטים עד להוצאתם מן המחסן.

שטח אחסנה

אחסנה במכולה

אחסנה במכולה פחות מתאימה לאחסון פריטים בודדים או לאחסון דירה מפני שנפח האחסנה קבוע ומחייב אתכם לשכור מכולה גדולה שלא תמיד יש בה צורך. מעבר לכך חשוב להבין שתנאים במכולה ובכלל זה הטמפרטורה והאוורור, עשויים שלא להתאים לאחסון חפצים שונים.

בחירת חברת אחסנה מומלצת לאחסון פריטים

בסיכומו של דבר השירות שמומלץ לאחסון פריטים הוא באמצעות יחידות פרטיות או בשטחי אחסון מוזלים, אך לפני שמחפשים את חברת האחסנה הקרובה, חשוב לבדוק מספר דברים כדי לוודא שהפריטים שלכם מאוחסנים בידיים טובות.

  1. אחסנו רק בחברת אחסנה מוכרת עם מוניטין חיובי ושירות איכותי.
  2. המחסנים צריכים להיות בעלי רישיונות ואישורים מהעירייה ומכבי האש (תיזהרו מחאפרים).
  3. במקום צריכים להיות סידורי אבטחה שכוללים בין היתר חברת שמירה, מערכות אזעקה, צילום וכיוצא בזה.
  4. עדיף לאחסן בחברה שמבצעת גם הובלות מפני שסביר להניח שתצטרכו את השירות הזה בהמשך.
  5. בדקו שהמחיר כולל ביטוח בלי תוספת מחיר.

בסיכומו של דבר שירותי אחסנה יכולים להיות פתרון מעולה לאחסנת פריטים. מדובר בשירות עם מחיר ממוצע של 38 ש״ח לכל קוב שמאחסנים ושמאפשר לכם גמישות מירבית במשך הזמן שנדרש לאחסן ובגודל המחסן כך שכל עוד מדובר בפריטים עם ערך כספי לא מבוטל או ערך סנטימנטלי גבוה, שירותי אחסנה יכולים להיות הפתרון המושלם עבורכם.

השתתפו בכתבה: יועצי חברת ‘תיבת נח’ המתמחים באחסון דירות

מהובלת ארגז עד להובלת דירה. אם לא משווים לא חוסכים...

חסכו עד 40% השוו 3 הצעות מחיר בחינם!

  • DD סלאש MM סלאש YYYY
    תאריך
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

 

הזמינו הובלה