המדריך להובלות לסטודנטים

ביצוע הובלות קטנות

דף הבית » המדריך להובלות לסטודנטים

משווים 3 הצעות מחיר וחוסכים מאות שקלים בתוך דקות

כציפור נודדת מן קינה כך סטודנט נודד ממקומו בכל תחילת שנת לימודים אקדמאית. דירות סטודנטים הם שם דבר, ולדירות הממוקמות סמוך למכללה או האוניברסיטה יש ביקוש גבוה. כדי לצלוח את המעבר בשלום, הכנו מדריך הובלות לסטודנט, עם כל מה שצריך לדעת על מעבר דירה.

מהובלת ארגז עד להובלת דירה. אם לא משווים לא חוסכים…

חסכו עד 40% השוו 3 הצעות מחיר בחינם!

  • DD סלאש MM סלאש YYYY
    תאריך
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

הזמינו הובלה
הובלות קטנות לסטודנטים

חברת הובלות בשירות הסטודנטים

בישראל מרבית הסטודנטים משלבים בין לימודים לבין עבודה במשרה חלקית. השילוב בין עבודה ללימודים הוא תובעני ומייצר לחץ. העדיפות הגבוהה של מרבית הסטודנטים היא להתגורר בסמוך למוסד האקדמי וכך לחסוך עלויות נסיעה ובזבוז זמן נסיעה יקר מהבית אל הלימודים.

מסקר שנערך, רוב הסטודנטים יעדיפו הן משיקולי נוחות והן משיקולי עלויות, להתגורר בסמוך למוסד האקדמי בו הם לומדים. עם תחילת שנת הלימודים האקדמאית בחודש אוקטובר, עולה הביקוש להובלות קטנות לסטודנטים לרמות שיא. בתקופה מצומצמת וקצרה יחסית, עשרות אלפי סטודנטים עוברים דירה ומתמקמים בדירות ששכרו בסמוך למקום המכללות האקדמיות והאוניברסיטאות.

חברות נישה המתמחות בשירותי הובלות לסטודנטים נותנות מענה ומסייעות לסטודנטים במעבר תכולת הדירה והחפצים האישיים לכתובת הזמנית החדשה.

מה צריך כדי לעבור דירה?

אם נתמצת את העניין, אפשר לומר שמעבר דירה בכלל מורכב ממספר חלקים.

  1. הזמנת שירותי הובלה מתאימים
  2. אריזה
  3. עדכון כתובת – ניתן לבצע עדכון כתובת באתר ‘עברתי’

שירותי הובלות קטנות לסטודנטים

מרבית הדירות המושכרות לסטודנטים מרוהטות באופן חלקי. ומה סטודנט צריך יותר מריהוט בסיסי כמו מטבח מאובזר, מיטה וארון. על השאר תמיד יכול הוא להתפשר. מעבר לדירה מרוהטת באופן מלא או חלקי חוסך בעלויות ההובלה בצורה משמעותית, שהרי לא דומה הובלת תכולה של דירת חדר הכוללת: מקרר, תנור מכונת כביסה מיטה ארון וכו’, להובלה של מספר ארגזים בעיקר ספרים וציוד אישי.

אופי השירות הנדרש יצר ענף הובלות ייחודי של חברות המתמחות בהובלות קטנות. עבור החברות מדובר בחסכון משמעותי בעלויות תפעול וכח אדם. במקום להחזיק משאית יקרה, כל שנדרש הוא טנדר קטן או וואן למספר ארגזים עד ארון. אין צורך בסבל או בשירותי נגרות. מצד שני, סטודנטים המתגוררים באותו איזור מגורים, יכולים לחסוך בעלויות ההובלה ולהצטרף להובלה חברתית, וכך להוזיל את העלויות בעשרות אחוזים.

מחירי השכירות של דירות לסטודנטים מושפעים באופן טבעי מהיצע וביקוש, ככל שמתקרבים למועד פתיחת שנת הלימודים, מחירי השכירויות עולים, כך שהכי נכון הוא לחפש דירת שותפים מספר חודשים לפי תחילת שנת הלימודים.

מעבר קל ופשוט לדירות עם שותפים

כדי לחסוך בהוצאות מגורים ומחייה, אנו ממליצים לכם לגור בדירת שותפים עם מספר סטודנטים. בדירת שותפים ממוצעת גרים בממוצע 2 שותפים החולקים ביניהם את שכר דירה, הוצאות הארנונה, חשמל, מים וגז. ככל שיש יותר שותפים הנטל מתחלק בשווה בין כולם. היתרון הבולט במעבר לדירת סטודנטים הוא חסכון בעלויות ההובלה, ייתכן שתבואו אל המוכן, לדירה שכורה כדיירי משנה עם הדייר הראשי. סביר יהיה להניח שבדירה תמצאו מקרר וריהוט לסלון, כך שאתם תצטרכו להביא ציוד אישי ומספר מצומצם של חפצים כמו, בגדים, מיטה וארון בגדים. וכך תוכלו להקטין את ההוצאות השוטפות ולחלוק את העלויות עם השותפים לדירה וליהנות מהיתרה בפעילויות מעשירה ומהנה.

ארזתם לבד? מספר טיפים לסטודנטים לפני מעבר

  • אם יש לכם קרטון אחד או שנים שנכנסים בקלות לרכב, בקשו עזרה מההורים או מחבר טוב שמגיע לאזור שלכם וכך תחסכו את עלויות ההובלה.
  • אם יש לכם ציוד רב או כבד, חפשו חברה המתמחה בהובלות קטנות לסטודנטים. כלל האצבע הוא ככל שאמצעי התחבורה יקר יותר – משאית לדוגמא, תתייקר את ההובלה בעשרות אחוזים.
  • וודאו כי לחברת הובלות יש ביטוח הובלה וביטוח כנגד כל הסיכונים. אל תסמכו על הנס, במהלך העברת תכולה דברים קורים, ובמקרה שהחפצים נשברים או ניזוקים בזמן ההובלה, תקבלו פיצוי מחברת הביטוח.
  • מקצועיות – אל תתפשרו על חאפרים, חפשו מוביל מקצועי עם המלצות, שיבצע הובלה לחפצים שלכם.
  • באופן כללי מומלץ בחום לחתום על הסכם הובלות. בהסכם צריכים להיות מפורטים כל הפריטים שיש להוביל, הכתובות של הדירות השונות, תאריך ההובלה וכמובן המחיר. יחד עם זאת, לעתים כשמדובר בהובלה קטנה של פריט בודד, חתימה על חוזה אינה אפשרית או לא כדאית (תסכימו להוציא מקרים חריגים, מוביל לא יגיע לביתכם על מנת לחתום על חוזה להובלת ארון…), במקרים כאלה ניתן לשקול שימוש בחוזה שמועבר במייל אך גם כאן אנו חוזרים ומדגישים שלבחירת מוביל אמין שמתמחה בהובלות קטנות משקל חשוב בהצלחת התהליך.

מה עוד צריך לדעת?

בואו ונזכור – הובלות סטודנטים הן בדרך כלל הובלות קטנות אך אין הדבר אומר שצריך להתפשר על איכות חברת ההובלה. או במילים אחרות – לכמות התכולה אין קשר לאיכות המובילים ותמיד נשאף לחברה איכותיים שניתן לסמוך עליהם וכיף לעבוד איתם. לכן, מעבר לעניין בדיקת בעלי המקצוע טרם שכירתם, יש לוודא שלמובילים יש את היכולות לספק את השירות האיכותי לו אנו מצפים. בדקו האם חברת ההובלות מספקת קרטונים לאריזה, האם היא עושה שימוש במנוף במידת הצורך והאם ישנו נגר בצוות העובדים במקרה שצריך לפרק ולהרכיב רהיטים.

איך אתר בקטנה יכול לעזור לסטודנטים

פשוט מאוד – אינכם צריכים לרוץ ולחפש מובילים פנויים בתאריך המעבר שלכם ועוד כאלה שמתמחים בהובלות קטנות – אנחנו נעשה זאת עבורכם. על ידי מילוי טופס השוואת המחירים שבאתר, נוכל לקשר אתכם עם מובילים שעונים על הדרישות שלכם – כלומר זמינים בתאריך המבוקש ומתמחים בהובלות סטודנטים. הם מצדם יתנו לכם הצעות מחיר במטרה לזכות בהובלה שלכם ואתם חוסכים זמן וכסף. יחד עם זאת, אנו ממליצים בחום לבחון את המובילים ולוודא שהם אכן עומדים בקריטריונים שהוזכרו בכתבה.

מהובלת ארגז עד להובלת דירה. אם לא משווים לא חוסכים...

חסכו עד 40% השוו 3 הצעות מחיר בחינם!

  • DD סלאש MM סלאש YYYY
    תאריך
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

 

הזמינו הובלה