איפה משיגים קרטונים להובלה וחומרי אריזה?

ביצוע הובלות קטנות

דף הבית » איפה משיגים קרטונים להובלה וחומרי אריזה?

משווים 3 הצעות מחיר וחוסכים מאות שקלים בתוך דקות

אריזה היא חלק בלתי נפרד מהובלה ואח תהשאלות שצריך לתת עליה את הדעת היא היכן ניתן להשיג קרטונים להובלה, אילו חומרי אריזה נצטרך ואיפה אפשר להשיג אותם. ריכזנו עבור גולשי האתר את כל המידע שיסייע להשיג קרטונים להובלה בחינם או במחירים זולים, באופן מהיר ובנוחות מרבית כמו כן התייחסנו לחומרי אריזה חיוניים אחרים שאתם עשויים להזדקק להם בזמן הובלה. אנו מאמינים שהתארגנות מוקדמת יכולה לסייע לכם לארוז באופן הנכון ולמצוא את כל מה שאתם צריכים במחירים זולים ובלי לחצים מיותרים.

מהובלת ארגז עד להובלת דירה. אם לא משווים לא חוסכים…

חסכו עד 40% השוו 3 הצעות מחיר בחינם!

  • DD סלאש MM סלאש YYYY
    תאריך
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

הזמינו הובלה

לא משנה אם אתם צריכים להעביר דירה או להוביל מספר חפצים, כדי לעשות את זה בהצלחה, אתם צריכים גם קרטונים להובלה וחומרי אריזה מתאימים. יש מספר מקומות שבהם ניתן למצוא קרטונים וחומרי אריזה כשלכל אחד מהמקומות האלה יתרונות וחסרונות. לפניכם כל השיטות למציאת קרטונים וחומרי אריזה במהירות, בקלות ולעתים גם בחינם או במחיר זול למדי.

  1. רכישת חומרי אריזה וקרטונים למעבר דירה.
  2. קבלת קרטונם מהמובילים.
  3. קרטונים בחינם בחנויות השונות.
  4. רשתות שיווק גדולות.
  5. שירותי אריזה.

רכישת חומרי אריזה וקרטונים למעבר דירה

השיטה הכי נוחה שקיימת היא רכישת קרטונים מתאימים לאריזת דירה וחפצים מהסיבה שכך אתם יכולים למצוא את כל מה שאתם צריכים במקום אחד ולבצע הזמנה מהירה לביתכם במחירים סבירים לגמרי. כיום יש מספר חנויות שמתמחות בשיווק של חומרי אריזה למעבר דירות שמתאפיינות במבחר רחב של פתרונות אריזה יעילים ובמחירים נוחים כשאחת החנויות המומלצות על ידינו היא ‘הכל למוביל’ שמשווקים קרטונם וחומרי אריזה למעבר דירה למובילים וללקוחות פרטיים שצריכים לארוז את החפצים שלהם. ניתן להזמין באתר החברה את כל מה שנדרש כדי לארוז את הדירה ולקבל את הכל במשלוח עד הבית או המשרד או לקבל את ההזמנות באחת מנקודות האיסוף לפי ערים.

בין חומרי האריזה שניתן להזמין אפשר למצוא קרטונים פשוטים לאריזת חפצים לא שבירים לצד קרטונים מחוזקים וקטנים יותר שמתאימים לאריזת פריטים שבירים או כבדים. כמו כן ישנם קרטונים עם קולב לאריזה מהירה של בגדים ישירות מהארון אל תוך הארגז כך שהבגדים אפילו לא מתקמטים במהלך ההובלה. מעבר לקרטונים להובלה החנויות האלה משווקות מגוון רחב של חומרי אריזה ובכלל זה מסקינטייפים עבים וחזקים שמתאימים להובלה, ניילון נצמד, ניילון בועות (פצפצים), ניירות אריזה וכן אביזרים משלימים שיהפכו כל אריזה לנוחה יותר ובכלל זה אקדח סלוטייפ, מדבקות סימון, כלי כתיבה לארגזים ועוד.

מי שאינו סגור על כמות הקרטונים או חומרי האריזה שצריך לרכוש, יכול למצוא חבילות מעבר דירה מוכנות שכוללות את כל מה שצריך כדי לארוז דירה בכל גודל, החל מדירת חדר ועד לדירת 6 חדרים.

קרטונים למעבר דירה

קרטונים מהמובילים

אנשים רבים אינם מודעים לכך שגם המובילים מחלקים או מוכרים קרטונים להובלה. בדרך כלל מדובר בסוג אחד של קרטון סטנדרטי לאריזה ולא במגוון כמו בחנויות שתיארנו בפסקה הקודמת אך במרבית המקרים זה מספיק בהחלט. שימו לב שבהובלת דירות גדולות נהוג על ידי חלק מהמובילים לתת מספר קרטונים בחינם אם כי הובלות קטנות אינן כוללות בדרך כלל קרטונים וחומרי אריזה מהמובילים למעט מקרים מיוחדים.

היתרון של הזמנת קרטונים אצל המובילים הוא הנוחות אך מצד שני יש גם חסרונות מפני שאתם יכולים להזמין רק קרטון מסוג אחד והמובילים אינם שמספקים חומרי אריזה אחרים כך שתצטרכו לרכוש אותם בעצמכם.

בשורה התחתונה, אנו בעד קרטונים בחינם אך לאור העובדה שאין למובילים יתרון ביחס לחנויות (לא מבחינת המבחר ולא מבחינת המחיר) אנו מעדיפים להישאר עם האופציה הראשונה.

קרטונים להובלה בחינם

ניתן להשיג קרטונים בחינם במגוון חנויות ומרכזי קניות שפורקים את הסחורה שהם מקבלים ולא ממש צריכים את הקרטונים. מאחר שלא כל קרטון מתאים להובלה, צריך למיין ולבחור את המתאימים ביותר מבחינת מצבם, גודלם וחוזקם.

מאחר שקיים קושי אמיתי להשיג הרבה קרטונים בשיטה הזאת, אנו סבורים שהיא מתאימה בעיקר להובלת דירות קטנות ולהובלת פריטים בודדים וזה בתנאי שיש לכם את הזמן והסבלנות לאסוף את הקרטונים האלה.

רכישה ברשתות השיווק הגדולות

לאור הביקוש הגבוהה לקרטוני הובלה, החלו בשנים האחרונות גם חנויות גדולות כמו ‘הום סנטר’ ו’אייס’ למכור קרטונים וחומרי אריזה להובלה. היתרון ברכישה ברשת גדולה הוא האפשרות למצוא את כל מה שצריך והיכולת לעשות את זה מעכשיו לעכשיו אך מצד שני החיסרון הבולט הוא המחיר מפני שבדרך כלל החנויות האלה הרבה יותר יקרות ביחס לחנויות שמשווקות קרטונים וציול למובילים.

אריזת דירה למעבר

שירותי אריזה

רכישת חומרי אריזה יכולה להיות עסק לא זול שהעלות הכוללת יכולה להגיע לכדי 500 שקלים ויותר כשצריך חומרי אריזה לדירות גדולות של 5 או 6 חדרים כך שלעתים שווה לבדוק כמה עולים שירותי אריזה.

שירותי אריזה לא הולכים להוזיל לכם את המחיר אבל הם בהחלט עומדים להקל עליכם את האריזה ולקצר את משך הזמן שנדרש לכך מפני שבמסגרת שירותי אריזה, אתם נהנים מאורזים מקצועיים שמגיעים יום או יומיים לפני ההובלה, אורזים את כל הדירה עם חומרי אריזה שהם מביאים איתם ופוטרים אתכם מאחת המשימות הכי מתישות שקיימות במעבר.

יש לציין שאם תהיו מעוניינים בכך, ניתן לשלב גם שירות פריקה וסידור כך שכל מעבר הדירה יכולה להסתכם ב-3 ימים (כולל סידור הדירה החדשה). זה בטח עולה יותר כסף אבל לעתים הנוחות והזמן שזה מפנה לכם פשוט שווים את ההשקעה.

אז איזו שיטה עדיפה לאיסוף קרטונים וחומרי אריזה להובלה? תלוי בסוג ההובלה שלכם ובתקציב שעומד לרשותכם. אם אתם צריכים לבצע הובלה קטנה, ניתן לאסוף או לרכוש קרטונים באופן עצמאי. אם מדובר בהובלה גדולה יותר, כדאי להיערך באופן מספק ולהיעזר במובילים או בחנויות לממכר חומרי אריזה למעבר דירה. לא משנה באיזו שיטה בחרתם, חשוב להכין את הקרטונים וחומרי האריזה בשלבים מוקדמים על מנת שיהיה לכם מספיק זמן כדי לארז את החפצים באופן בטוח ומסודר.

מהובלת ארגז עד להובלת דירה. אם לא משווים לא חוסכים...

חסכו עד 40% השוו 3 הצעות מחיר בחינם!

  • DD סלאש MM סלאש YYYY
    תאריך
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

 

הזמינו הובלה