מה הבדל בין הובלת דירה להובלות קטנות

ביצוע הובלות קטנות

דף הבית » מה הבדל בין הובלת דירה להובלות קטנות

משווים 3 הצעות מחיר וחוסכים מאות שקלים בתוך דקות

רבים חושבים שאין כל הבדל בין הובלה חלקית וקטנה של מספר פריטים לבין הובלה קלסית של תכולת דירה. היכרות שלכם עם עולם ההובלות ועמידה על ההבדלים בין הובלות קטנות לבין הובלות גדולות עשויה לחסוך לכם הוצאות מיותרות ועגמת נפש מיותרת. על זאת ועוד במדריך הבא.

מהובלת ארגז עד להובלת דירה. אם לא משווים לא חוסכים…

חסכו עד 40% השוו 3 הצעות מחיר בחינם!

  • DD סלאש MM סלאש YYYY
    תאריך
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

הזמינו הובלה

הובלות קטנות והובלות אחרות הובלה גדולה או הובלה קטנה

בדומה לכותר ספרו של אמי רובינגר “חתול גדול חתול קטן”, ענף ההובלות נחלק לשני ענפים מרכזיים – הובלות גדולות אל מול הובלות קטנות. הענף העוסק בשינוע תכולת דירות וסחורות בין יעדים שונים. ענף ההובלות הקטנות עוסק בהובלה של מספר ארגזים ריהוט או תכולה חלקית של עסק או דירה, בדרך כלל שינוע התכולה מתבצע בטנדר או רכב מסחרי קטן בעל כושר ניידות גבוהה בעיר, לעומת זאת ההובלה קלאסית מתייחסת להובלת תכולת דירה הדורשת משאית גדולה וכבדה, ולעיתים אף מנוף וצוות של סבלים ונגר מקצועי לפירוק ריהוט גדול כמו חדרי שינה וארונות.

ענף הובלות הקטנות תופס חלק גדול בתחום ההובלות ומתייחסת לשינוע של מספר ארגזים או פריטים בודדים, ריהוט גדול, מוצרי חשמל ביתיים, תכולה חלקית של דירה ועד הובלה של דירת רווקים או הובלת סטודנטים. היכרות והבחנה בין הובלה רגילה לבין הובלה קטנה תסייע לכם להתנהל נכון מול המוביל ותשפיע על המחיר של ההובלה.

ההבדל בין שני ענפים אלה גדול ומקיף את מבנה חברת ההובלה, קהל היעד אליו פונה החברה, מיפוי תקופות ביקוש ושפל וכמובן דיוק המודל העסקי.

מה משפיע על בחירת חברת הובלות

  • היקף התכולה – ככל שיש לכם יותר תכולה אתם תידרשו ליותר שטח אחסון על גבי רכב ההובלה. אם הזמנתם מוביל עם טנדר קטן עבור דירת ארבעה חדרים, סביר יהיה להניח שזמן ההובלה יהיה גבוה לעומת הובלה גדולה בשל מגבלת משקל ועומס על הטנדר ומספר סבבי הובלה בין הכתובות. ולחלופין – אם התכולה קטנה אין הצדקה כלכלית למשאית גדולה. המשמעויות הן ייקור עלויות ההובלה בעקבות חוסר התאמה בין היקף התכולה לבין עלויות התפעול של רכב ההובלה.
  • תכנון מוקדם – פינוי דירה גדולה מחייב היערכות ותכנון מקדים, לעתים גם של מספר שבועות כולל: ניפוי תכולה חסרת תועלת ואריזה. לעומת זאת שירות של הובלה קטנה יכול להתבצע בתוך מספר שעות, לדוגמא: פירוק ארון, אריזת מספר פריטים לתוך ארגז, פינוי תנור וכדומה. במקרים רבים ההובלה יכולה להתבצע מעכשיו לעכשיו.
  • צוות הובלה – הובלה של תכולת דירה גדולה, דורשת צוות של מספר סבלים, לעתים קרובות נדרש גם סבל עם ידע בנגרות לצורך פירוק ארונות וריהוט כבד והרכבה בכתובת החדשה. לא אחת נדרש גם שירות משלים של הובלה עם מנוף לצורך פינוי תכולה גדולה מדירות בקומות גבוהות ללא מעלית. לעומת זאת, בהובלות קטנות אין צורך בצוות גדול וכוח אדם יקר, מדובר בנהג ועוזר.
  • תמחור – בסיכומו של דבר, הגורם המכריע את הכף שישפיע יהיה תג המחיר. ייתכן שמבחינת כל התנאים, כשהצעת המחיר אטרקטיבית וקורצת, הנכון יהיה להעדיף חברת הובלות גדולה שמוכנה לתת לכם שירות על הדרך, ולא חברה המתמחה בהובלות קטנות גם אם התכולה שלכם חלקית וקטנה.

כאמור, הובלה של תכולה מועטה פשוטה יותר מהובלה של דירה גדולה. יחד עם זאת, את ההובלה בסיכומו של דבר מבצעים אנשים, לכן ישנה חשיבות גדולה לבחור חברה בעלת ניסיון ומומחיות בהובלה בהתאם לסוג התכולה שלכם. בשיתוף קצר ברשתות החברתיות או בווצאפ תוכלו לקבל המלצה ממישהו שאתם מכירים, על מוביל מומלץ. במרבית המקרים ההמלצות שתקבלו יהיו של בעלי מקצוע שנעים לעבוד אתם ובתמחור הוגן.

במידה ותזדקקו לשירותים נוספים במהלך ההובלה כמו פירוק רהיטים חריגים כמו מיטות במידות גדולות, ארונות או נברשות ואביזרי תאורה, וודאו שחברת ההובלות תיתן מענה לצרכים אלה בצורה מקצועית ולא חובבנית העשויה לפגוע בציוד היקר שלכם.

באתר בקטנה, אנו מציעים לכם מגוון שירותי הובלות קטנות בפריסה ארצית. כל שעליכם לעשות הוא למלא את הפרטים של ההובלה ובתוך מספר דקות יצרו עמכם קשר עד ארבע חברות הובלה מאזור מגוריכם. חברות ההובלה הללו יעמדו בקריטריונים הבאים: 1. זמינות בתאריך המבוקש 2. מתמחים בביצוע של הובלות קטנות 3. מעוניינים לבצע את ההובלה שלכם במחיר אטרקטיבי. כל התנאים הללו מבטיחים שתקבלו הצעות מחיר משתלמות במיוחד מהם תוכלו לבחור בהצעה המשתלמת מבין כולן ובכך לחסוך עשרות אחוזים בעלויות וזמן לא מבוטל. אנו ממליצים לבחון את החברות שמציעות לכם הצעות מחיר על פי קריטריונים אובייקטיביים כגון המלצות, הימצאות ביטוח וחתימה על הסכם הובלות. זכרו – אנו עושים מאמצים להביא לכם את המערכת הטובה ביותר להשוואת מובילים להובלות קטנות אך חובה עליכם לבחון כל הצעה לגופה מאחר ולפעמים ההצעה הזולה ביותר היא לא בהכרח המשתלמת מבין כולן.

מהובלת ארגז עד להובלת דירה. אם לא משווים לא חוסכים...

חסכו עד 40% השוו 3 הצעות מחיר בחינם!

  • DD סלאש MM סלאש YYYY
    תאריך
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

 

הזמינו הובלה