שיטות שיוזילו את הובלת הדירה ב-50% ויותר

ביצוע הובלות קטנות

דף הבית » שיטות שיוזילו את הובלת הדירה ב-50% ויותר

משווים 3 הצעות מחיר וחוסכים מאות שקלים בתוך דקות

עוברים דירה? אתם בוודאי מתמודדים עם הוצאות שונות שנוגעות למעבר, הכנת הדירה ואיך לא, גם להובלה שלה. אין ספק שהובלת דירה תופסת נתח משמעותי בסך ההוצאות של המעבר, אך האמת היא שעם מעט מאמץ, אפשר להוביל כל דירה באופן בטוח, תוך חיסכון משמעותי בהוצאות שיכול להגיע ל-50% ואפילו יותר. לפניכם מספר טכניקות שיסייעו לכם להוביל דירה במחיר זול ממה שחשבתם ולהוזיל את סך עלות המעבר.

מהובלת ארגז עד להובלת דירה. אם לא משווים לא חוסכים…

חסכו עד 40% השוו 3 הצעות מחיר בחינם!

  • DD סלאש MM סלאש YYYY
    תאריך
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

הזמינו הובלה

הובלת דירה – רקע

הובלת דירה היתה מאז ומעולם דבר שמרתיע אנשים רבים ויש לכך הרבה סיבות, שנעות בין מחירים יקרים, ועד להתמודדות עם מובילים טובים פחות או יותר.

תוסיפו לכל זה את התקריות שמתרחשות חדשות לבקרים בין מובילים ולקוחות בנוגע לסיכומים שהופרו, מחירים שעלו, מובילים שאיחרו ואפילו לא הגיעו, ותבינו מדוע הענף סובל ממוניטין בעייתי בעיני רבים.

למרות כל זאת, אנו בטוחים שאם תנהלו את מעבר הדירה שלכם באופן הנכון ותנקטו במספר צעדים פשוטים למדי, תוכלו להוביל את הדירה באופן הרבה יותר בטוח ואפילו זול בעשרות אחוזים.

מידת החיסכון שלכם תלויה בין היתר בסוג הדירה שצריך להעביר וכמות האנרגיה שאתם מוכנים להשקיע בתהליך.

כך או כך, לפניכם כל השיטות שיוזילו לכם את המעבר, וכל זה מבלי להתפשר על המובילים.

היעזרו בהובלות קטנות

רבים אינם יודעים אך הובלות קטנות מהוות את נתח השוק המרכזי בענף ההובלות בישראל.

בניגוד להעברת דירה גדולה, הובלה קטנה היא סיפור אחר לחלוטין מכיוון שהיא מסתכמת בהובלת פריטים בודדים ויכולה להגיע לכל היותר להובלה של דירה קטנה.

יש אינספור דוגמאות להובלות קטנות בחיי היום יום, ובין הנפוצות אפשר למנות הובלת מקרר, העברת ארגזים, הובלת רהיטים ופריטים בודדים אחרים.

ההבדל בין הובלה קטנה לרגילה בא לידי ביטוי במשאבים שצריך או נכון יותר כדאי להשקיע, על מנת להוציא אותה אל הפועל באופן יעיל ומשתלם. לדוגמה, אין ספק שכדי להוביל מקרר, אין צורך ביותר מאשר טנדר ומוביל חסון שיכול לעשות את העבודה במחיר הרבה יותר זול ביחס לחברה שמתמחת בהובלת דירות.

אז מדוע אם כן שלא ניקח את היתרונות של ההובלות הקטנות ונביא אותן אל הדירה? מעבר לכך שאפשר להעביר דירות קטנות במחירים זולים יותר (כפי שאנחנו מפרטים בהרחבה בהמשך), אפשר להיעזר בהובלות קטנות גם כדי להעביר דירות גדולות.

כל מה שצריך הוא מעט מאמץ ולזכור שבסופו של דבר, 90% מתכולת הדירה ניתנת להעברה באופן עצמאי בעזרת הרכב המשפחתי, ורק 10% מהתכולה, מצריכה גב חזק ורכב גדול.

מי שרוצה לחסוך, יכול להזמין הובלה קטנה כדי להעביר את הדברים הגדולים, הכבדים והמורכבים ואילו את החפצים הקלים והקטנים, אפשר להעביר לבד.

באופן הזה אפשר לחסוך בין מאות שקלים ועד אלפים כאשר מדובר בדירות גדולות.

הובלה קטנה הובלת רהיטים

הזמינו מובילים מתאימים

אחד הדברים המרכזיים שאנשים רבים אינם מודעים אליהם ומתייחסים אליהם, הם סוגי ההובלה.

בהקשר זה קיימים כמה סוגים של הובלות ובהתאם לכך גם מובילים וחברות, ובעוד שיש כאלה שיותאמו להעברת דירות גדולות, משרדים ואפילו מפעלים, יש כאלה שמתמקדים בעיקר בהובלת דירות מסוגים שונים, כשגם כאן, יש חתך מאוד ברור שבא לידי ביטוי בסוג החברה או המובילים.

לדוגמה, הובלת דירת חדר יכולה להיעשות באמצעות מוביל אחד או שניים לכל היותר, שמספקים את השירות באמצעות טנדר או רכב מסחרי אחר.

אותו מוביל, יכול להוביל בקלות דירת חדר באופן מקצועי ולגבות מכם מחיר הרבה יותר זול ביחס לחברה שמתמחת בהובלות גדולות.

בעוד חברת הובלה עם 4 או 5 אנשי צוות יכולים להיות מעולים להעברת משרד גדול או דירת 5 חדרים, הם עלולים להתברר כיקרים כשצריך להעביר בסך הכל דירת סטודנט, מהסיבה שההוצאות התפעוליות שלהם הרבה יותר יקרות ביחס למוביל עם טנדר.

המשכורות של המובילים, זמן העבודה שלהם והעלויות של הדלק עבור המשאית, יכולים להקפיץ את המחיר באופן משמעותי.

מעבר לכך יש עלויות נוספות כמו טיפים למובילים, ובעוד שאם תזמינו מוביל אחד, העלות תהיה מזערית, בצוות של מספר מובילים, העלויות יכולה לקפוץ בפי 4 ויותר.

בשורה התחתונה צריך לזכור שכדי להעביר דירה קטנה, אין צורך בכל כך אנשי צוות שמגיעים עם משאית גדולה, אז מדוע שלא נהיה יעילים ונתמקד במי שמתאים ויכול לעשות את העבודה במחיר יותר זול?

השוו מחירים באמצעות האתר ‘בקטנה’

מחירי הובלות קטנות יכולים להשתנות בהתאם למגוון גורמים כשאת חלקם אתם בוודאי מכירים, אך חלקם עשוי להפתיע אתכם, ובעוד שמרביתנו התרגלנו לחשוב במושגים של יקר יותר משמע איכותי יותר, בפועל, כשמבצעים הובלה קטנה, יש כמה נקודות ששווה להכיר מכיוון שאם נדע איך להתנהל איתן, נוכל להזמין מוביל מומלץ להובלה קטנה במחיר זול יותר.

הנקודה הכי חשובה בהקשר זה היא התמחור של כל מוביל. במקרים רבים אנו שמים לב שמובילים שעמוסים בעבודה, נוהגים לעלות את המחיר בעוד מוביל שפנוי ביום המבוקש, ינסה להוזיל את העלויות כדי להיות אטרקטיבי וכדי שתבחרו דווקא בו.

האתר ‘בקטנה’ לוקח את כל העניין הזה כמה צעדים קדימה ומאפשר לכם להשוות מחירי הובלות קטנות באופן ייחודי שבו אתם מקבלים עד 3 הצעות מחיר ממובילים זמינים שמבצעים הובלות קטנות באזור המגורים שלכם.

מעבר לכך, כל מוביל שמגיש הצעת מחיר יודע שאתם משווים 3 הצעות שונות ושתבחרו במי שיהיה הכי אטרקטיבי עבורכם, ולכן כל מי שמגיש הצעה, מנסה לנצח את ההצעות האחרות, ואתם יכולים להזמין את אותה הובלה קטנה במחיר יותר זול.

שירות השוואת המחירים אינו עולה לכם כסף ואינו מחייב אתכם לשכור את שירותיו של מוביל כזה או אחר, כך שאתם יכולים רק להרוויח…

למי שיכול – הובלה עצמית

מוכנים להשקיע בהובלת הדירה, אבל ממש להשקיע? אם כן, אתם יכולים לחסוך כמעט את כל העלות של ההובלה!

הכירו את ההובלה העצמית שהולכת ונהיית מקובלת יותר בקרב רבים, כשהעיקרון המנחה שלה הוא לבצע את ההובלה לבד.

ברור שצריך להביא למשוואה שיקולים שונים כמו היכולת הפיזית שלכם, האם יש לכם עזרה ומה גודל הדירה והפריטים שצריך להעביר.

אם אתם מסוגלים להתמודד עם המטלה, תוכלו לבצע הובלה עצמית באמצעות הרכב שלכם ובמידה שהוא אינו מספיק גדול, ניתן היום להשכיר רכב מסחרי או נגרר כדי להעביר את הדירה.

למי שיש דירה גדולה, יכול לשכור משאית עם נהג ולשלם רק עבור שעות העמסה, הובלה ופירוק.

איזו שיטה מתאימה לכם?

נתחיל מהסוף, הובלה עצמית מתאימה בעיקר לחברה צעירים עם מעט תכולה שרוצים לחסוך בעלויות. בסופו של דבר, לא כל אחד יכול להרים מקרר גדול, והתקציב שעומד לרשות משפחה מבוססת, יהיה לרוב גבוה משל סטודנט צעיר.

שכירת שירותי הובלה קטנה ל10% מהפריטים הכבדים, היא שיטה שממוקמת במרכז הסקאלה ויכולה להתאים למרבית האנשים ואילו הזמנת מובילים מתאימים והשוואת המחירים שציינו, מתאימים לכולם ולא משנה איזו דירה יש לכם.

באמצעות הצעדים הפשוטים הללו, אתם יכולים להעביר את הדירה שלכם בפחות כסף ועדיין לשמור על איכות שירות ומקצועיות ראויים.

אנו מזמנים אתכם להתחיל ולהשוות מחירים. מלאו את הפרטים או התקשרו אלינו ותתחילו לחסוך!

מהובלת ארגז עד להובלת דירה. אם לא משווים לא חוסכים...

חסכו עד 40% השוו 3 הצעות מחיר בחינם!

  • DD סלאש MM סלאש YYYY
    תאריך
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

 

הזמינו הובלה