אל תפלו בקטנות – דברים שצריך להיזהר מהם בהובלה קטנה

ביצוע הובלות קטנות

דף הבית » אל תפלו בקטנות – דברים שצריך להיזהר מהם בהובלה קטנה

משווים 3 הצעות מחיר וחוסכים מאות שקלים בתוך דקות

הובלות קטנות אינן מסובכות כמו הובלת דירה אך אם תחפפו, אתם עשויים למצוא את עצמכם עם בעיות שלא חשבתם עליהן - החל מהעלאת מחיר ועד לנזקים כספיים. לפניכם כמה נקודות שחשוב לבדוק לפני שמבצעים הובלה קטנה ושיעזרו לכם להבטיח את הצלחתה.

מהובלת ארגז עד להובלת דירה. אם לא משווים לא חוסכים…

חסכו עד 40% השוו 3 הצעות מחיר בחינם!

  • DD סלאש MM סלאש YYYY
    תאריך
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

הזמינו הובלה
מוביל

הובלות קטנות נתפסות על ידי צרכנים רבים כמשהו פשוט, דבר שגורם להם להוריד כמה שכבות הגנה כשהם בוחרים את המובילים שיעבירו עבורם את הפריטים.

אנו טוענים שהכל יחסי. אין ספק שהובלה קטנה הרבה יותר פשוטה מהובלת דירה אך אם לא מתייחסים אליה ברצינות הראויה, היא יכולה לגרום לכם לא מעט צרות.

אנו סבורים שהובלות קטנות הן הרבה יותר פשוטות מהעברת דירה אך עדיין, חשוב לתת את הדעת למספר נקודות – החל מבחירת המובילים ועד לנקיטת צעדים שיבטיחו לכם את המחיר שסוכם ושירחיקו אתכם מעקיצות נפוצות.

לפניכם נקודות חשובות שצריך לבדוק לפני כל הובלה קטנה.

כמה מובילים צריך להובלה קטנה?

אחד הדברים שחשוב לתת עליהם את הדעת הוא כמה מובילים עומדים להגיע אליכם.

אם מדובר בהובלת סטודנטים או דירה קטנה, יכול מאוד להיות שצריך 3 עד 4 מובילים בעוד שבהובלת פסנתר צריך לכל היותר 2-3 מובילים וכדי להוביל מקרר מספיק מוביל אחד או שניים.

למה זה כל כך חשוב? מהסיבה שריבוי מובילים עשוי לשים אתכם במצב לא מתוכנן ובעיקר לא נעים מפני שיכול להיות שתצטרכו לשלם סכום גבוה יותר של טיפים למובילים או שתרגישו לא בנוח לשלם רק לחלקם.

לדוגמה, נניח שאתם צריכים להוביל מכונת כביסה. אם יגיע אליכם מוביל אחד, העלויות יישארו נמוכות, הסכום של הטיפ לא יהיה משמעותי וכל זה תוך ביצוע ההובלה באופן המצופה.

לעומת זאת אם יגיעו אליכם 3 מובילים עבור אותה הובלה, הם לא יוכלו לתרום יותר מדי ואתם עשויים לעמוד במצב לא נעים ולעתים לשלם יותר ממה שתכננתם.

הובלת פריטים אינה מסובכת כמו הובלת דירה אך אם תחפפו, אתם עשויים למצוא את עצמכם עם בעיות שלא חשבתם עליהן – החל מהעלאת מחיר ועד לנזקים כספיים.
לפניכם כמה נקודות שחשוב לבדוק לפני שמבצעים הובלה קטנה ושיעזרו לכם להבטיח את הצלחתה.

מה עושים כדי להימנע מאי הנעימות הזאת? קובעים מראש עם המוביל ומתאמים בדיוק כמה מובילים מגיעים.

השוו מחירי הובלת מקרר
הובלת מקרר במחירים הזולים בישראל באתר בקטנה – אפשרות להובלת מקרר באותו היום

קחו בחשבון עלויות של שירותים נלווים

הובלה קטנה צריכה להיות זולה וזה אכן המצב במרבית המקרים… אלא אם אתם זקוקים לשירותים נלווים.

דוגמה טובה לכך היא הובלת ספה. המחיר בדרך כלל מאוד נמוך ומסתכם בכמה מאות שקלים לכל היותר אך יש מקרים שבהם הספה גדולה מדי מכדי לעבור בחדר המדרגות או המעלית ויש צורך להזמין הובלה קטנה עם מנוף.

הזמנת מנוף יכולה לייקר את המחיר ב-100% ואפילו יותר במקרים שבהם מדובר בקומה גבוהה שמצריכה שימוש במנוף גבוה מאוד.

דוגמה נפוצה נוספת היא פירוק והרכבה של רהיטים לפני הובלה שיכולה לייקר אותה בעשרות אחוזים.

קבלתם ארון במתנה או שרכשתם אחד מיד 2? אם אתם רוצים לשמור על מחיר נמוך, יכול להיות שכדאי לכם לפרק את הארון ולהרכיב אותו בעצמכם כדי לחסוך בעלויות.

לבחור מובילים בקרבת מקום

הובלה קטנה מאופיינת במחיר זול – בתנאי שתתנהלו בדרך הנכונה. אחת הדרכים הנכונות היא לבחור במוביל שנמצא באזור המגורים שלכם.

הסיבה לכך היא שחלק עיקרי ממחיר ההובלה נקבע לפי הזמן שדרוש להוציא אותה אל הפועל ומרחק הנסיעה.

בהנחה שתזמינו מוביל מחוץ לעיר, קיימת סבירות שהמחיר שהוא ידרוש יהיה גבוה יותר ממוביל שמתגורר בעיר המגורים שלכם מאחר שהוא יצטרך להשקיע יותר זמן ולעתים גם יותר דלק.

איך מוצאים מוביל בקרבת מקום? באתר ‘בקטנה’ רשומים למעלה מ-100 מובילים באזורי שירות שונים. פשוט בחרו את עיר המגורים והמערכת כבר תעזור לכם למצוא את המוביל הפנוי באזור שלכם.

לחתום על חוזה – או משהו דומה

חתימה על חוזה היא צעד מומלץ בכל הובלה. יחד עם זאת אנו מבינים שלעתים חתימה על הסכם בהובלה קטנה שהמחיר שלה מסתכם בכמה מאות שקלים ושסגרתם אותה בטלפון, לא נראה צעד הגיוני שכדאי להתעכב עליו.

מה עושים? אנו תמיד ממליצים לחתום על הסכם הובלה שמתייחס לכל מה שסוכם, המחיר, התאריך וכו’ במידה שאתם לא עומדים לעשות את זה, אנו ממליצים לפחות לתעד את ההסכם באמצעות אימייל או וואטסאפ.

חשוב לציין שמדובר בדרך חליפית שלא יכולה להחליף חוזה מסודר אך היא טובה יותר מכלום.

לפרט את תנאי ההובלה מבעוד מועד

בדיקה מקדימה של תנאי ההובלה חשובה במיוחד במקרים של הובלה קטנה שבה המובילים לא טרחו להגיע אליכם כדי לתת הצעת מחיר (לא מומלץ באופן כללי).

בבדיקה המקדימה צריך להתייחס לשמירת חנייה (במידת הצורך) בדיקה האם הפריטים יכולים לעבור במדרגות או במעלית ולוודא שהמרחק בין החניה לכניסה אינו עולה על 15 מטרים.

יש לעדכן את המוביל בכל הפרטים האלו ובכל פרט אחר שיכול להקשות על התהליך. באופן הזה תמנעו אי הבנות וויכוחים מיותרים.

להשוות מחירים

הצעד האחרון כדי להבטיח מחיר זול ואת כדאיות ההובלה הקטנה היא להשוות הצעות מחיר של מספר מובילים שונים.

אנו ממליצים שלא לסמוך על הבטחות בסגנון “אנחנו הכי זולים…” ולוודא את זה באמצעות צפייה במחירון הובלות קטנות והשוואת הצעות באמצעות אתר בקטנה.

מחירון הובלות קטנות

מה למדנו?

הובלה קטנה אינה מסובכת אבל בטוח שלא צריך לזלזל בה. הקפידו על הכללים שסקרנו ותוכלו למצוא מוביל מומלץ להובלה קטנה במחיר זול.

מהובלת ארגז עד להובלת דירה. אם לא משווים לא חוסכים...

חסכו עד 40% השוו 3 הצעות מחיר בחינם!

  • DD סלאש MM סלאש YYYY
    תאריך
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

 

הזמינו הובלה