המדריך להובלות קטנות שיחסוך לכם כסף (וכאבי ראש)

ביצוע הובלות קטנות

דף הבית » המדריך להובלות קטנות שיחסוך לכם כסף (וכאבי ראש)

משווים 3 הצעות מחיר וחוסכים מאות שקלים בתוך דקות

אתם עשויים להיות מופתעים לאור העובדה שהובלות קטנות מהוות את מרבית ההובלות במדינת ישראל אך למרות זאת, צרכנים רבים אינם יודעים כיצד לבצע אותן בהלכה ואיך לבחור מובילים מתאימים כך שבסופו של דבר השירות יהיה משביע רצון והמחיר זול יותר ביחס להובלה רגילה ב-40% ויותר. לפניכם המדריך להובלות קטנות שיעשה לכם סדר ויכין אתכם להובלה המוצלחת (והזולה) הבאה.

מהובלת ארגז עד להובלת דירה. אם לא משווים לא חוסכים…

חסכו עד 40% השוו 3 הצעות מחיר בחינם!

  • DD סלאש MM סלאש YYYY
    תאריך
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

הזמינו הובלה
מובילים בהובלה קטנה

הובלות קטנות תפסו במהלך העשור האחרון את מקומן כענף ההובלה הנפוץ בישראל. הובלת רהיטים וציוד שנרכשו ברשתות ה”עשה זאת בעצמך” כדוגמת ‘איקאה’, כניסת אתרי האינטרנט למכירת מוצרי יד 2, הובלות של ציוד חשמלי כמו מקררים או העברה של דירות קטנות כמו הובלות סטודנטים הם היום השירותים המבוקשים בישראל.

יכול להיות שמדובר בנתון מפתיע אך מה שיותר מעניין היא העובדה שישראלים וישראליות עדיין אינם יודעים כיצד להתנהל בהובלה קטנה כך שיקבלו תמורה גבוהה לכספם מצד אחד ויוזילו את המחיר מצד שני.

לפניכם המדריך שיעשה לכם סדר ויעזור לכם להזמין שירותי הובלות קטנות באופן מהיר, איכותי וזול.

ההבדל בין הובלה קטנה להובלת דירה

לפני שמתחילים לדון בשיטות לבחירת מובילים להובלה קטנה ולדון בדרכים להוזיל את המחיר מבלי לפגוע באיכות השירות, בואו ונבין תחילה מהי הובלה קטנה.

באופן כללי, מדובר בשירות מאוד מגוון שמתחיל בהעברת ארגז בודד ויכול להסתכם בהובלת דירות קטנות כדוגמת דירות רווקים או דירות סטודנטים.

חשוב מאוד להבין את ההבדלים הללו מהסיבה שהם מאפשרים לנו להבדיל גם בין חברות ההובלה ובעוד שכדי להעביר משרד או דירה גדולה, נזמין בדרך כלל חברת הובלה עם צוות של מספר מובילים ומשאית, בהובלות קטנות אנחנו לא צריכים את כל הלוגיסטיקה המורכבת והיקרה הזאת ובהחלט נוכל להסתפק במוביל או שניים עם טנדר.

באופן הזה נוזיל את המחיר (יחד עם עוד שיטות כפי שנסביר בהמשך) מבלי לפגוע באיכות השירות מאחר שכדי להוביל מקרר או דירת סטודנטים, אתם ממש לא צריכים משאית גדולה ו-5 מובילים יקרים שרק המחיר של הטיפים שתצטרכו לשלם להם יכול להיות שווה ערך למחיר של הובלה קטנה…

איך תמצאו מובילים להובלה קטנה? במקום לנסות ולנחש ולעשות טלפונים חסרי תכלית, תוכלו להשוות עד 3 הצעות מחיר של מובילים להובלות קטנות באופן פשוט בעזרת האתר ‘בקטנה’.

השוו מחירי הובלת מקרר
הובלת מקרר במחירים הזולים בישראל באתר בקטנה – אפשרות להובלת מקרר באותו היום

איך להוזיל את המחיר של הובלה קטנה

הובלה קטנה לא צריכה להיות יקרה ואם תעקבו אחרי הטיפים הבאים, תוכלו להוזיל את המחיר בעד עשרות אחוזים, מה שהופך לעניין קריטי בכל הקשור לכדאיות ביצוע ההובלה במקרים מסוימים של פריטי יד-2.

התמקדו במובילים להובלות קטנות

כפי שהסברנו בתחילה, לבחירת המובילים שמתאימים להובלות קטנות יש השפעה מרחיקת לכת על המחיר שתשלמו ולעתים קרובות גם על השירות.

מעבר לעובדה שמובילים כאלה יכולים לתמחר לכם את השירות במחיר זול יותר, הם גם עשויים להתברר כהרבה יותר נוחים מפני שהם יותר ניידים, יכולים לבצע את ההובלה בהתראה קצרה והרכבים שלהם הרבה יותר מתאימים להתנהלות בתוך הערים הצפופות ומרכזי הסטודנטים ברחבי הארץ.

חפשו באזור המגורים שלכם

התמקדות במובילים מקומיים הוא אחד הצעדים הכי חכמים שתוכלו לעשות ושיכול לשפר את הסיכוי לשירות איכותי ויחד עם זאת להוזיל אותו באופן ניכר. שימו לב שהאתר ‘בקטנה’ מאפשר לכם להשוות מחירי הובלות קטנות במגוון ערים וישובים במדינת ישראל.

הסיבה לכל הטוב הזה היא שמובילים בעיר המגורים שלכם או כאלה שקרובים אליכם מבחינה גאוגרפית, יכולים לתמחר את ההובלה במחיר יותר זול מפני שהם אינם נדרשים לנסיעות ארוכות והשקעה של זמן בעומסי תנועה, מה שמוזיל את עלות הביצוע שלהם ביחס לחברת הובלה שמגיעה מחוץ לעיר המגורים שלכם.

תוסיפו לכל זה את העובדה שמובילים מקומיים מכירים את העיר ואת התקנות העירוניות בכל מה שקשור לחניה ואת העובדה שהם יכולים להגיע אליכם בקלות כדי לתת הצעת מחיר מהימנה ולחתום על חוזה (כפי שנפרט מיד) ותבינו שלמוביל מקומי שי יתרונות רבים שמתחילים במחיר זול יותר של ההובלה ועד לשירות הרבה יותר נוח.

השוו מספר הצעות מחיר

כמה עולה הובלה קטנה היא אחת השאלות הכי מעניינות ובדיוק בשביל זה יצרנו את המחירון עבור גולשי האתר. יחד עם זאת חשוב להבין שיש גורמים רבים שמשפיעים על המחיר מעבר לאלה שכבר דנו בהם במדריך הנוכחי ושיכולים להשפיע על המחיר הסופי לכאן או לכאן.

בין הגורמים הללו ניתן למנות את העונתיות, מיקום גאוגרפי וזמינות כללית של המובילים ברגע נתון – אם כי באתר ‘בקטנה’ אתם נחשפים לעשרות מובילים שזמינים להובלה קטנה במחיר זול כמעט לכל תאריך שתבחרו.

לאור הדברים הללו, הדרך הטובה ביותר להבין כמה עולה הובלה קטנה ולהזמין אחת במחיר זול ככל שניתן היא להשוות מספר הצעות מחיר של מובילים זמינים וזה בדיוק מה שהאתר ‘בקטנה’ עוזר לכם לעשות באמצעות פלטפורמה חכמה שמחברת אתכם עם מובילים זמינים להובלה קטנה באזור המגורים שלכם בתאריך הרצוי.

הובלת רהיטים כולל פירוק והרכבה
הובלת רהיטים עם אפשרות לפירוק והרכבה באתר בקטנה והכל במחירים סופר אטרקטיביים. השוו וגלו

איך לבחור מובילים להובלה קטנה

זה שאתם רוצים לבצע ההובלה קטנה וזולה לא אומר שאתם צריכים להתפשר על איכות השירות או המקצועיות של המובילים ולכן חשוב מאוד להקפיד על הנקודות הבאות:

העדיפו הצעת מחיר פיזית

אחד הגורמים לאי הבנות ולסכסוכים הוא העלאת מחירים של הרגע האחרון. לעתים מדובר באי הבנה ולעתים מדובר בבעל מקצוע שמנסה להרוויח יותר בדרך מכוערת.

הדרך המומלצת להימנעות ממקרים כאלה היא לקבל הצעת מחיר בביתכם, לאחר שהמוביל בדק וראה מה צריך להוביל.

נסחו הסכם

על מנת להשלים את ההמלצה הקודמת ולמנוע כל סיכוי לתקרית לא נעימה, יש לנסח הסכם שדן בשירות שהובטח לכם ובמחיר של ההובלה.

בחרו מובילים מומלצים

אנו עושים מאמצים על מנת לשמר את איכות השירות והמובילים שבאתר אך יחד עם זאת אנו תמיד מפצירים בגולשים לבדוק את מי שמציע להם שירות ולוודא שיש לו המלצות חיוביות ומוניטין טוב. איך עושים את זה? על ידי צפייה בהמלצות של לקוחות קודמים באינטרנט או בפייסבוק ועל ידי בקשה של מספרי טלפון של ממליצים.

בדקו את הביטוח

מוביל מקצועי מחזיק בביטוח הובלות. וודאו שלמוביל שלכם יש ביטוח כזה שמגן עליכם בכל מקרה של נזק.

בדקו האם הצעות המחיר כוללות אריזה במקרה הצורך

האם השירות שמוצע לכם כולל אריזה ואם כן איזה סוג. בהובלות קטנות לעתים קרובות עולה הצורך להוביל סלון, מקרר או פריטי ריהוט אחרים שחשוב לעטוף אותם בניילון נצמד, ספוגים וכיוצא בזה. בדקו בשלב הצעת המחיר אם היא כוללת שירות אריזה שכזה.

צוות אתר ‘בקטנה’ מזמין אתכם לחסוך כסף וזמן – השוו עכשיו עד 3 הצעות מחיר זולות להובלות קטנות ותוכלו למצוא מוביל מומלץ במחיר הזול

מהובלת ארגז עד להובלת דירה. אם לא משווים לא חוסכים...

חסכו עד 40% השוו 3 הצעות מחיר בחינם!

  • DD סלאש MM סלאש YYYY
    תאריך
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

 

הזמינו הובלה