המדריך לבחירת מובילים לביצוע הובלה קטנה

ביצוע הובלות קטנות

דף הבית » המדריך לבחירת מובילים לביצוע הובלה קטנה

משווים 3 הצעות מחיר וחוסכים מאות שקלים בתוך דקות

הובלות קטנות שונות בכללותן מהובלות אחרות ומי שמכיר את ההבדל, יכול לחסוך כסף וזמן, הן באיתור מובילים והן בעלויות ביצוע ההובלה.מעבר לכך, בחירת חברת הובלות שאינה מתאימה לצרכים שלכם, יכולה להביא לפגיעה ממשית ברכוש שלכם. נשאלת השאלה, איך תדעו כיצד לבחור חברת הובלות בהתאם לצרכים שלכם וכיצד לבחור מובילים לביצוע הובלה קטנה בפרט.

מהובלת ארגז עד להובלת דירה. אם לא משווים לא חוסכים…

חסכו עד 40% השוו 3 הצעות מחיר בחינם!

  • DD סלאש MM סלאש YYYY
    תאריך
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

הזמינו הובלה

הובלות קטנות ואריזה

סוגי הובלות שצריך להכיר

באופן כללי, ישנם שלושה סוגי הובלות עיקריים שההיכרות עמן, יכולה לחסוך לכם זמן באיתור חברת הובלות מתאימה.

הובלות קטנות

הובלות קטנות כוללות בתוכן מגוון הובלות – החל מפריט אחד כגון מכונת כביסה, שולחן או סלון ועד להובלת דירות קטנות כגון הובלות לדירות סטודנטים או כאלה עם מעט תכולה – בדרך כלל פריטים בודדים עד חדר אחד או שניים לכל היותר.

ביצוע הובלות קטנות שונה משאר סוגי ההובלות מאחר ומתוקף היותן קטנות, הן קלות יותר לביצוע, מהירות יותר, זמן ההתארגנות שלהן קצר במיוחד והמחיר הוא הזול מכל סוגי ההובלות האחרים.

דברים שכדאי לדעת על הובלות קטנות

לאחר שדנו במהות ההובלות הקטנות, נוכל להסיק שכדי לבצע אותן ביעילות – משמע במחיר זול, במהירות ומבלי לפגוע באיכות, נצטרך לשכור חברת הובלות שעומדת בקריטריונים הבאים:

צוות קטן – שימו לב שהדגש הוא על צוות ולא חברה אם כי ברוב המקרים, הובלות קטנות יבוצעו על ידי חברות קטנות. צוות קטן מורכב בדרך כלל משני אנשים ולא יותר משלושה מובילים.

רכבים מותאמים להובלות קטנות – בדרך כלל מדובר ברכבים מסחריים קלים ולא במשאיות כבדות, יקרות לאחזקה וקשות לתמרון בערים הצפופות (שהן דרך אגב הצרכניות הגדולות ביותר של הובלות קטנות). מובילים שעושים שימוש ברכבים קלים, לבטח יוכלו לספק לכם הצעת מחיר משתלמת יותר ביחס לחברת הובלות שעושה שימוש במשאיות גדולות ומסורבלות.

זמינות – מעצם היותן של ההובלות הקטנות מהירות ופשוטות יותר ביחס לסוגי הובלות אחרים, זמן ההתארגנות הנדרש כמעט אפסי. בניגוד להובלות מסוגים אחרים, שם נדרשת היערכות מיוחדת, הובלות קטנות יכולות להתבצע באופן מיידי – מעכשיו לעכשיו. לכן, אם אתם מעוניינים לבצע הובלה מיידית, דאגו לבחור בחברה שמתמחת בהובלות קטנות.

מחיר – לאחר שדנו בשאלה מהי הובלה קטנה, ברור לכולנו אפוא שהמחיר של ההובלות הקטנות זול משמעותית מסוגי הובלה אחרים. יחד עם זאת כדי ליהנות מהמחיר הזול ביותר האפשרי מבלי לפגוע באיכות ההובלה, עלינו לבחור בחברת הובלות קטנות. מובילים אחרים שאינם מתמחים בהובלה קטנה, בדרך כלל לא יוכלו לתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית מספיק.

הובלות דירה

הובלות דירה הן אולי ההובלות הנפוצות ביותר בישראל. על מנת לבצע אותן באופן מקצועי, צריך להיערך בהקדם – לפחות חודש וחצי לפני מועד המעבר. יש לקחת בחשבון שבניגוד להובלות הקטנות, הובלות דירה משלבות לוגיסטיקה מורכבת יותר – החל מאריזה, פירוק והרכבת רהיטים ומשך זמן ממושך הרבה יותר – בדרך כלל מספר שעות.

הובלות משרד

הובלות משרדים ומפעלים נמנים על סוגי ההובלות המורכבים ביותר. מדובר בחברות הובלה גדולות למדי בעלות יכולות לוגיסטיות מורכבות. בדרך כלל החברות הללו יהיו היקרות ביותר מאחר שהן מחזיקות בידע מקצועי נרחב שאינו מצוי בידי חברות אחרות. יחד עם זאת, צריך להבין שלא משנה כמה חברת ההובלות תהיה איכותית, אם אתם זקוקים להובלה קטנה, אין סיבה שתשכרו חברת הובלות למשרדים – הדבר ייקר את ההובלה באופן משמעותי מבלי לקבל כל תמורה על כך.

מה צריך לבדוק לפני שכירת חברת הובלות

לא משנה איזו הובלה אתם צריכים לבצע, ישנם מספר דברים שצריך לבדוק טרם שכירת חברת הובלות:

  1. סקר מחירים – כמו כל שירות, על מנת לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית, צריך לבחון מספר הצעות מחיר. תוכלו לעשות זאת על ידי התקשרות אל מספר מובילים שמבצעים את סוג ההובלה המדובר.
  2. המלצות – הדבר נכון בבחירת כל בעל מקצוע ובעיקר מובילים שאתם עומדים להכניס אל ביתכם. חשפו המלצות וביקורות באמצעות אתרי האינטרנט השונים וברשתות החברתיות.
  3. ביטוח – לפני שכירת חברת הובלות יש לבדוק האם היא מחזיקה בביטוח הובלות. אם היא אינה מחזיקה בביטוח מתאים, התכולה המועברת לא תהיה מבוטחת במקרה של נזק. כמו כן צריך לקחת בחשבון שכל עסקה ללא קבלה, עשוייה לבטל את הביטוח אם קיים.
  4. חוזה – אנו ממליצים לערוך הסכם קצר שבו מוזכרים הפרטים העיקריים כגון תאריך ההובלה, הפריטים והמחיר.
  5. תמיכה בשירותים נוספים – זקוקים לשירותים נוספים כגון הרכבת או פירוק רהיטים, הובלה עם מנוף – יש לציין זאת עוד בשלב החיפוש אחר חברת הובלות.

אנו מאמינים שביצוע הובלה יכול להיות זול אם עוקבים אחר כל השלבים ומבצעים בחירה מושכלת על פי הצרכים שלכם. אתר “בקטנה” מאפשר לכם להשוות מובילים להובלות דירה או הובלות קטנות באזור מגוריכם וכך לחסוך כסף וזמן. השירות ניתן לכם בחינם.

מהובלת ארגז עד להובלת דירה. אם לא משווים לא חוסכים...

חסכו עד 40% השוו 3 הצעות מחיר בחינם!

  • DD סלאש MM סלאש YYYY
    תאריך
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

 

הזמינו הובלה