הובלות קטנות – סוגים והבדלים שחשוב להכיר

ביצוע הובלות קטנות

דף הבית » הובלות קטנות – סוגים והבדלים שחשוב להכיר

משווים 3 הצעות מחיר וחוסכים מאות שקלים בתוך דקות

הובלות קטנות כבר מזמן הפכו לשירותי ההובלה הכי נפוצים במדינת ישראל ובכל יום מבוצעות מאות ובתקופות מסוימות, אפילו אלפי הובלות קטנות מסוגים שונים. למרות זאת, מרבית האנשים אינם מכירים את הסוגים השונים של הובלות קטנות ואת הדרך לבחור מובילים מתאימים. לפניכם כל מה שצריך לדעת לפני ההובלה הקטנה הבאה שלכם.

מהובלת ארגז עד להובלת דירה. אם לא משווים לא חוסכים…

חסכו עד 40% השוו 3 הצעות מחיר בחינם!

  • DD סלאש MM סלאש YYYY
    תאריך
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

הזמינו הובלה

מה זה הובלה קטנה?

ההגדרה הפשוטה ביותר של הובלה קטנה היא פעולה שבמסגרתה מובילים חפץ או חפצים בסדר גודל קטן.

זה יכול לבוא לידי ביטוי בשני אופנים מרכזיים. ראשית, זה יכול להיות פריט אחד שצריך להעביר ממקום אל מקום וזה יכול להגיע גם למספר פריטים.

למעט מקרים מיוחדים, הביטוי ‘הובלה קטנה’ אינו מתייחס לנפח של הפריטים אלא להיקף ההובלה וכך נוצר מצב שבקטגוריה הזאת נכללים גם פריטים גדולים כמו הובלת מקרר ובמקרים מסוימים אפילו הובלת פסנתר.

לצד אלה, הובלה קטנה יכולה להיות גם הובלת ארגזים או פריטים בודדים, כך שלעתים קרובות גם הובלת דירות קטנות יכולות להתברר במשהו ששייך לתחום ההובלות הקטנות.

חשוב להבין את העניין הזה מכיוון שהוא יסייע לכם למצוא מובילים מתאימים – כאלה שיכולים להעביר עבורכם באופן מקצועי וחשוב לא פחות, גם במחירים הגיוניים, וכפי שנראה בהמשך, למחיר יש תפקיד מרכזי בהובלות קטנות וההשפעה שלו יכולה להיות לעתים משמעותית מאוד על הכדאיות להעביר דבר מה או שלא.

הובלות קטנות – רקע

הובלה קטנה היא למעשה תת ענף בתוך ההובלות ובעוד שמרבית האנשים סבורים שהובלות מתקשרות עם פעולות מורכבות כמו העברת דירות, המציאות שונה לחלוטין והובלות קטנות הן אלה שתופסות את מרבית נפח העבודה ואם להיות מדויקים, בפער גדול על פני שאר השירותים.

צריכים להעביר שולחן, סלון פינתי, תנור, מדיח או מכונת כביסה? כל אלה הן הובלות קטנות קלאסיות ואלה בדרך כלל גם המקרים שבהם אנשים צריכים מובילים, שהרי בסופו של דבר, הישראלי הממוצע עובד דירה בכל 5 שנים בממוצע (בערך) אך הוא גם רוכש חפצים ביד 2, מעביר או מקבל חפצים שכדי להעביר אותם, צריך להזמין מובילים, וזה קורה לעתים הרבה יותר תכופות.

אם תוסיפו לזה הובלות סטודנטים ודירות קטנות, כבר תבינו מדוע מדובר בשירות מבוקש במיוחד, ומדוע נוצר מצב שהובלות קטנות הן בדרך כלל פי כמה ביחס לשאר השירותים.

הובלות קטנות זאת התמחות

בהובלות הגודל כן קובע ובעוד שכדי להוציא אל הפועל הובלת דירה גדולה, עליכם להתחיל בתהליך לפחות כחודש לפני המעבר, בהובלות קטנות אתם יכולים לעתים להתחיל ולחפש מוביל כבר באותו היום.

מעבר לכך, מדובר בהתמחות בפני עצמה שבה פועלים מובילים בודדים עם רכבים יעילים וזולים לתפעול כמו הובלה בטנדר או נגרר.

הן הגמישות והזריזות, והן המודל התפעולי הרזה, מביאים לכך שמובילים להובלות קטנות יכולים להעביר חפצים בודדים באופן מהיר וזול ביחס לחברות גדולות שמתאימות למשימות מורכבות יותר.

מי שקרא מדריכים באתר, בוודאי שם לב שאנו מדגישים כל העת את הדוגמה האהובה עלינו. חשבו על כך שאתם צריכים להוביל פריט כמו מכונת כביסה או מקרר.

ברור לכולם שמוביל מקצועי יכול להעביר את שני הפריטים האלה לבדו ודי בקלות, אז איזו סיבה יש לכם לקרוא לחברה עם צוות מובילים שיכולים להעביר דירה באופן מושלם אך בהובלת פריטים, המחיר שהם יגבו יהיה יקר ללא סיבה, ורק בגלל שיש בכל צוות של מספר מובילים ובגלל שהם באים במשאית גדולה.

ואתם יודעים מה? יש דבר נוסף שמרבית האנשים אינם חושבים עליו. במידה שאתם מרוצים מהשירות, נהוג לתת טיפ למובילים. אם הזמנתם מוביל בודד שמתמחה בהובלות קטנות, תוכלו לתת לו טיפ יפה וזה כמעט לא יעלה לכם כלום.

לעומת זאת, אם מגיעים 3 אנשים כדי להוביל מקרר, אתם עשויים להיות במצב לא נעים ולתת טיפ לכל השלושה, ובינינו, אין לזה שום הצדקה.

מה אפשר ללמוד מכל זה? די פשוט. אם אתם צריכים הובלה קטנה, הזמינו מובילים מתאימים שיכולים לבצע אותה לשביעות רצונכם ובמחיר זול יותר ביחס לחברה גדולה.

באתר ‘בקטנה’ אתם יכולים להשוות הצעות מחיר של מובילים להובלות קטנות ולמצוא את מי שזמין ומתאים ויכול להעביר עבורכם במחירים זולים יותר ממקומות אחרים.

מובילים בהובלה קטנה

איך לבחור מוביל להובלות קטנות?

אנחנו אומרים שהגודל כן קובע וכשצריכים להוביל פריטים בודדים, צריך לחשוב על מובילים שמתמחים בהובלות קטנות. יחד עם זאת, יש דברים שאינם משתנים וחשוב להוציא כל הובלה קטנה אל הפועל בדרך מושכלת שתבטיח לכם שהפריטים יגיעו בשלום אל מקומם החדש ושכל התהליך יתבצע לשביעות רצונכם מבחינת שירות ומקצועיות.

לכן חשוב לבחור את המובילים באופן מוקפד ולתאם את כל התהליך תוך יישום של פרקטיקות שלקוחות מעולם ההובלות הגדולות.

זה לא אומר שאתם צריכים לחפש מובילים במשך חודש רק כדי להעביר סלון, אך זה כן אומר שאם אתם רוצים שלא תהינה תקלות, אתם צריכים ליישם את הנקודות הבאות:

מובילים מומלצים

נותני שירות מומלצים הם הבסיס להצלחת התהליך ולשביעות רצונכם.

מוביל מומלץ יהיה קשוב, יספק הצעות מחיר הוגנת, ישרת אתכם באופן מכבד וכמובן שגם יוכל לבצע כל הובלה קטנה באופן הנכון.

רק מי שמתאים

אף על פי שהובלות רבות מאוד פשוטות ומהירות, יש מקרים שבהם תצטרכו להיעזר בשירותים נלווים כמו מנוף הרמה או בשירותי פירוק והרכבה מקצועיים. בדקו שמי שאתם פונים אליו אכן ערוך לביצוע המשימה.

העדיפו מוביל עם ביטוח

גם אם קניתם תנור בילד אין מיד-2 בכמה מאות שקלים, אתם צריכים מישהו מקצועי שיוביל אותו. אחת הדרכים לזהות מוביל מקצועי היא לבדוק אם יש לו ביטוח. מי שמשקיע בביטוח, מעניק לכם הרבה שקט נפשי והעניין מעיד גם על האופן שבו הוא תופס את עבודתו.

הסכם הובלה

כן, גם כשמובילים פריט בודד, צריך לחתום על הסכם. במידה שלא משתלם למוביל להגיע אליכם כדי לראות את הפריט ולחתום על ההסכם, אפשר לנסח מסמך פשוט ולהעבירו בוואטסאפ או במייל. אולי זה לא כמו חתימה פרונטלית וביקור בית אך זה הרבה יותר טוב מכלום.

ההבדלים בין הובלות קטנות

הובלות קטנות הן משהו נפוץ מאוד אך לעטים קרובות יש הבדלים בין אחת לשנייה. בין ההבדלים שחשוב להכיר:

  1. הובלה בינעירונית או עירונית – ישנם מובילים שיעדיפו לעבוד בתוך העיר ויגבו מחיר יקר באופן יחסי עבור נסיעות ארוכות.
  2. עזרים – הובלות קטנות רבות אינן יכולות להתבצע בחדר המדרגות או המעלית ולכן צריך להיעזר במנוף הרמה. לחילופין, יש מצבים שבהם צריך להוביל רהיטים שדורשים פירוק והרכבה על ידי אדם מקצועי.
  3. הובלת דירה קטנה או הובלת סטודנטים יכולה להיות שונה מהובלת פריט מבחינת אופן הביצוע והצורך בשני מובילים לפחות ולא אחד.
  4. פריט חדש או משומש – בפריטים חדשים או יקרים, חשוב להקפיד ולהזמין מוביל עם ביטוח לעומת פריטים זולים ששם התהליך יכול להתברר כפשוט יותר.
  5. הובלה קטנה עם אריזה – כשמדובר בפריט בודד, האריזה צריכה להיות בסיסית ולרוב כלולה במחיר. כאשר צריך להעביר דירה קטנה, יכול להיות שתרצו לשלב גם שירות אריזה, פריקה וסידור. וודאו שלמובילים יש את היכולת הזאת.

השוו עכשיו מחירי הובלות קטנות

אנו מאמינים שכל הובלה קטנה צריכה לזכות ברצינות המתבקשת ולכן יצרנו את האתר ‘בקטנה’ שעוזר לכל אחד למצוא מובילים להובלות קטנות ברחבי הארץ במהירות תוך הוזלת המחיר באופן ניכר.

כשאתם ממלאים את הפרטים או מתקשרים אלינו, אתם משווים עד 3 הצעות להובלות קטנות באופן שחוסך לכם זמן וכסף.

כל הצעות המחיר ניתנות לכם על ידי מי שמתמחה בהובלות קטנות מהסוג שאתם צריכים, עושה את זה באזור המגורים או העבודה שלכם וכל זה בתנאי שהוא בכלל פנוי בעיתוי שאתם קובעים.

מעל הכל, כל הצעת מחיר ניתנת בידיעה שאתם משווים 3 הצעות ושתבחרו בטובה ביותר ועל כן יש ניסיון מתמשך להוזיל את המחירים ולספק לכם את התמורה הטובה ביותר .

נסו עכשיו בחינם ובלי סיכון – מלאו את הפרטים או התקשרו וגלו כמה תעלה לכם הובלה קטנה וכמה ניתן לחסוך.

מהובלת ארגז עד להובלת דירה. אם לא משווים לא חוסכים...

חסכו עד 40% השוו 3 הצעות מחיר בחינם!

  • DD סלאש MM סלאש YYYY
    תאריך
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

 

הזמינו הובלה